Regulamin

Na wizyty można umawiać się zarówno przez fanpage https://www.facebook.com/naturallines/, jak i pod numerem telefonu 503 759 779. Przyjmuję w Warszawie (poniedziałki, wtorki, środy, piątki) oraz w Grójcu (czwartki). Zapisy dla nowych Klientek są otwierane cyklicznie i zawsze informujemy o tym poprzez fp. Jest możliwość zapisywania się na listę rezerwową, która ma pierwszeństwo w kolejności zapisów. Dla stałych Klientek zapisy są cały czas otwarte.
📌 Pracuję w dni powszednie w godz. 9:00 – 17:00, w związku z czym zależnie od dnia oraz długości wizyty, ostatnia możliwa godzina na zapis to: korekta/odświeżenie makijażu – 15:30, na nowy zabieg – 14:30.
📌 Przy zapisach na makijaż pobieramy zadatek w wysokości 100 zł za partię. Jest on odejmowany od całościowej kwoty zabiegu. Możecie przełożyć wizytę na 3 dni przed planowanym terminem, by go nie utracić. Jeśli przełożycie wizytę w terminie krótszym niż ww, zadatek nie jest zwracany. Zanim go wpłacisz – upewnij się, że nie masz przeciwwskazań do wykonania makijaźu – zakładka – FAQ, lub zadzwoń, wszystko wyjaśnimy 🙂
📌 Jeśli z jakiegoś powodu zmieniasz datę swojej wizyty, przełożymy ją na najblizszy możliwy termin. Czas oczekiwania niestety jest bardzo długi, więc trzeba liczyć się z tym, że nowy termin może być daleki
📌 Dopigmentowanie wykonujemy po 6-8 tygodniach od pierwszej wizyty. Jest to optymalny czas na kompletną regenerację skóry oraz stabilizacje pigmentu. Dopigmentowanie jest dodatkowo płatne 200 zł. Jeśli z powodu przekładania przez Klientkę wizyty, odbędzie się ono powyżej 10 tygodni, jego cena może być wyższa `9liczona zgodnie z progami % odświeżeń makijażu). 
📌  Możecie zmienić termin korekty najpóźniej na 72h przed planowaną wizytą, rezygnacja z terminu w ostatniej chwili tj. w czasie późniejszym niż 72h od terminu korekty skutkuje kolejną wizytą płatną w wysokości 30% ceny standardowej pełnego zabiegu, czyli makijażu wraz z korektą (do 6 miesięcy po pierwszej pigmentacji).
Sugerowała bym umawianie się na korektę od razu, lub możliwie jak najszybciej, ze względu na długi czas oczekiwania. W większości przypadków jedna korekta jest wystarczająca, lecz czasami zdarza się, szczególnie przy skórach problematycznych, że wymagane jest więcej korekt. Koszt każdej kolejnej korekty to 200 zł.
📌 Jeżeli Klientka, która wykonywała zabieg makijażu permanentnego w naszym Salonie po zabiegu dowiaduje się o ciąży 🤰🏻 i odkłada korektę makijażu do okresu po porodzie, i chce dokonać korekty np. po roku to wówczas cena zabiegu to 40% aktualnej, całkowitej ceny makijażu permanentnego. Jeśli od makijażu minie 14 – 18 miesięcy, cena korekty to 50% całkowitej obecnej ceny standardowej. Po czasie 18-24 miesięcy koszt to 70% całkowitej ceny standardowej. Po 24 miesiącach, makijaż jest płatny 100% ceny.
📌 Jeśli zgłaszasz się na odświeżenie makijażu, lecz chciała byś zmienić metodę (Np. microblading na brwi pudrowe lub eyeliner na kreskę cieniowaną), koszt odświeżenia to 70% obecnej całkowitej ceny standardowej. Po upływie 24 miesięcy, przy zmianie metody, koszt makijażu to 100% obecnej całkowitej ceny standardowej. Jeśli korekta jest potrzebna, jest płatna zgodnie z cennikiem.
📌 Korekty/odświeżenia makijażu permanentnego po innych salonach są zawsze wyceniane indywidualnie i zwykle traktowane jako usługa wykonywana od początku + koszt usuwania laserem lub removerem jeśli istnieje taka konieczność.
📌 W sytuacji, gdy zapisujecie się na odświeżenie makijażu i nie dotrzecie na wizytę, zadatek nie zostaje zwracany. Wyznaczamy wtedy kolejny, najbliższy wolny termin, co może wiązać się z wyższym kosztem wizyty, ze względu na progi cenowe odświeżeń.
  •  
📌 Klientki, które miały kiedykolwiek wykonywany makijaż permanentny na danym obszarze (nawet mało widoczny) są zobowiązane poinformować o nim przy zapisie na wizytę, ponieważ w przypadku, gdy zabieg nie będzie mógł się odbyć ze względu na brak możliwości pokrycia starego makijażu, zadatek nie jest zwracany.
📌 Makijaż permanentny zmienia swoją intensywność w kolejnych miesiącach po zabiegu dlatego po 12- 24 miesiącach (w zależności od zastosowanej metody oraz strefy) zaleca się wykonanie odświeżenia
📌 Podczas zabiegu makijażu permanentnego wykonujemy wizualizacje kształtu i wybieramy odpowiednią metodę makijażu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usługi, jeśli Twoje oczekiwania co do makijażu są permanentnie nie wykonalne, lub niezgodne z moją estetyką/kanonem piękna. W takim przypadku zadatek jest traktowany jako opłata za konsultacje, obejmującą wcześniej wybrane czynności i nie zostaje zwracana. Decydując się na zabieg najlepiej zapoznać się z moim stylem pracy ♥️.
📌 Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usługi, gdy Klient zachowuje się w sposób powszechnie uznawany za niekulturalny lub wulgarny, zarówno do pracowników salonu, jak i innych Klientów, a także gdy jest przeziębiony, chory lub ma opryszczkę.
📌  W przypadku spóźnienia powyżej 15-20 minut, lub gdy uniemożliwia ono wykonanie usługi, zastrzegamy sobie prawo do odmówienia jej wykonania. W takiej sytuacji, gdy jest to pierwsza wizyta, zadatek nie jest zwracany ani nie przechodzi na poczet kolejnego terminu. W przypadku dopigmentowania, sytuacja jest traktowana jako nie dotarcie na wizytę.📌 Na zabieg przychodzimy odpowiednio przygotowane – zawsze staramy się o wszystko dokładnie opowiedzieć podczas rozmowy oraz przesłać SMS z informacjami przed zabiegiem. Więcej o przeciwwskazaniach oraz przygotowaniu możecie przeczytać w zakładce FAQ na www.adabockowska.pl
📌 Dopigmentowanie makijażu po 6-8 tygodniach jest umawiane do Linergistki, która wykonywała pierwszy zabieg
📌 Zapisując się na wizytę, akceptujesz warunki Regulaminu

REGULAMIN ZAKUPU I KORZYSTANIA Z BONÓW UPOMINKOWYCH W SALONIE NATURAL LINES ADA BOĆKOWSKA - HACZKUR

Integralną częścią Voucherów/Bonów Prezentowych jest niniejszy Regulamin, który jest udostępniany w Recepcji Natural Lines oraz na stronie www.adabockowska.pl. Podczas składania zamówienia, Kupujący oświadcza że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości

1. Bon Prezentowy/Voucher jest dokumentem wystawianym przez NATURAL LINES Ada Boćkowska – Haczkur, ul. Kłobucka 14, 02-699 Warszawa, NIP 5342475648, mającym postać zaproszenia na zabieg/pakiet zabiegów wybrany przez Kupującego albo postać bonu kwotowego.

2. Bon Prezentowy/Voucher umożliwia wykonanie wymienionej w jego treści usługi albo pakietu usług (w przypadku Voucherów z wpisaną nazwą zabiegu lub pakietu zabiegowego) bądź dokonanie płatności za zabiegi wykorzystując kwotę, stanowiącą wartość bonu (w przypadku bonów kwotowych).

3. Bon Prezentowy/Voucher jest jednorazowy i można go wykorzystać tylko podczas jednej wizyty. Zabiegi wykupione na bonie prezentowym/voucherze lub ich kwota nie może zostać rozdzielona na kolejne wizyty.

4. Bony Prezentowe/ Vouchery nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty w gotówce z Bonów Prezentowych/Voucherów, które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych podczas wizyty usług.

5. Rezygnacja z usługi nie powoduje zwrotu kosztów Bonu/Vouchera.

6. W przypadku, gdy cena za usługę przewyższa wartość Vouchera, Nabywca lub posiadacz Vouchera jest zobowiązany do zapłaty różnicy.

7. Zgodnie z życzeniem, osoba obdarowana może dopłacić do Bonu (jeżeli wartość usług, z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość Bonu). Bon rozliczany jest w takim wypadku wedle jego wartości nominalnej. Kwota wskazana w treści bonu jest wartością brutto.

8. Płatności Bonem nie można łączyć z promocjami i rabatami.

9. Bony kwotowe realizowane są wyłącznie w siedzibie Natural Lines Ada Boćkowska – Haczkur.

10. W przypadku utraty lub zniszczenia Bonu prezentowego/Vouchera, Natural Lines Ada Boćkowska – Haczkur nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.

11. Bon prezentowy/Voucher jest ważny w terminie 12 miesięcy od dnia zakupu. Po upływie tego terminu uprawnienia wynikające z Bonu prezentowego/Vouchera wygasają.

12. Przy realizacji usługi oraz ewentualnych zmianach daty realizacji Vouchera obowiązuje ogólny Regulamin Salonu Natural Lines Ada Boćkowska – Haczkur, dostępny na Facebook: Natural Lines ada Boćkowska oraz na stronie www.adabockowska.pl

13. Wystawca ma prawo odmówić realizacji Vouchera w następujących przypadkach: przekładania terminu wykonania usługi więcej niż trzy razy przełożenia terminu na czas krótszy niż 3 dni przed planowanym terminem wizyty nie stawienia się w terminie umówionej wizyty upływu terminu ważnosci Vouchera gdy nie dokonano uprzedniej rezerwacj usługi

14. Voucher zostaje wykupiony do konkretnego pracownika salonu Natural Lines, bez możliwości zmiany osoby, wykonującej zabieg.

15. Wykaz zabiegów dostępny jest na stronie internetowej www.adabockowska.pl ,na Facebooku: Natural Lines Ada Boćkowska, Instagramie adabockowska_naturallines oraz w salonie Natural Lines, przy ul. Kłobuckiej 14, Warszawa.

16. Warunkiem otrzymania Bonu Prezentowego/Vouchera jest dokonanie wyboru usługi lub ustalenia wartości bonu/Vouchera oraz uiszczenie ceny zakupu.

17. Zamówienie bonu/vouchera może być dokonane osobiście w siedzibie Natural Lines lub drogą elektroniczną.

18. Po uzyskaniu potwierdzenia zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub telefonicznie należy dokonać płatności ceny zakupu bonu/vouchera przelewem na numer konta Natural Lines lub osobiście w siedzibie firmy. Odbiór bonu/vouchera następuje osobiście lub za wysłaniem pocztą/kurierem na podany adres, po zaksięgowaniu środków na rachunku Sprzedającego (płatność przelewem) lub po uiszczeniu ceny w gotówce.

19. W celu realizacji Bonu prezentowego/Vouchera , Klient telefoniczne lub osobiście skontaktuje się ze Sprzedającym celem ustalenia daty i godziny przeprowadzenia usługi. W przypadku braku wcześniejszej rezerwacji terminu, obsługa gabinetu ma prawo odmówić realizacji bonu/vouchera w żądanym przez Klienta terminie.

 

Administratorem danych osobowych jest Natural Lines Ada Boćkowska-Haczkur ul.Kłobucka 14 02-699 Warszawa, NIP: 534-247-56-48 Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem sprzedaży Vouchera i jego realizacji, a ich niepodanie uniemożliwi jgoe sprzedaży i realizacji. Dane przetwarzane będą w celu realizacji Vouchera oraz ustalania i dochodzenia ewentualnych roszczeń. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia.

W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.